Nieuws
Resultaten
Op de website van Maatwerk voor Mensen leest u het interview over de SROI-samenwerking van VodafoneZiggo met de categorie Connectiviteit. Het partnership heeft als doel om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt duurzaam betaald werk aan te bieden.
Op 29 september 2021 hebben Paul Peters, accountmanager bij VodafoneZiggo, Pim Brouwers, manager diversity & inclusion bij VodafoneZiggo en de categoriemanager Connectiviteit, Muharrem Karaarslan een gezamenlijk interview gehad.
Het categorieplan van de categorie Connectiviteit wordt momenteel gereedgemaakt om vanaf begin oktober het besluitvormingstraject in te gaan. Om de visie in het plan te toetsen en de belangrijke thema's scherper te krijgen, gaan de categoriemanager en contractmanagers van de categorie de komende maanden in gesprek met relevante stakeholders.
Informatie over een nieuwe versie van e-facturatie van VodafoneZiggo, PENtesten en verlenging Raamovereenkomst.
Op 24 juni 2021 heeft een aantal beleidsmakers, adviseurs en innovators van diverse ministeries en andere rijksorganisaties de 5G inspiratiesessie in de 5G Hub op High Tech Campus in Eindhoven bijgewoond. Het doel van de sessie was om de deelnemers te informeren over de mogelijkheden die 5G biedt en hoe het kan worden toegepast.
T-Mobile Nederland heeft sinds begin september 2021 twee nieuwe eigenaren: Apax en Warburg Pincus, twee investeringsmaatschappijen uit respectievelijk Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.
Voorstellen van 2 nieuwe medewerkers
Het is alweer 4 jaar geleden dat Rob Michels de functie van Categoriemanager Dataverbindingen op zich nam. Rob: “Ik heb de start van het Categoriemanagement en Strategisch Leveranciers Management binnen het Rijk van dichtbij mogen meemaken.
Zet het alvast in de agenda.
In de maand oktober 2018 is de volgende deelnemersbijeenkomst. Hoogstwaarschijnlijk wordt deze gefaciliteerd door Defensie Pijpleiding Organisatie in samenwerking met het Team van ON2013.
Op 18 januari 2018 was de laatste deelnemersbijeenkomst. Daar zijn de lopende issues bij Tele2 geinventariseerd. Naar aanleiding daarvan zijn een aantal escalatie acties gestart: